Где купить
Поиск
Український ринок горіхів та сухофруктів: розвиток продовжується, планка якості піднята ще вище

Компанія «Ариол» (виробник фасованих сухофруктів і горіхів ТМ SantaVita) продовжує задавати напрямки розвитку українського ринку сухофруктів і горіхів, вдосконалюючи умови зберігання продукції. Зовсім недавно підприємство ввело в експлуатацію новий високотехнологічний виробничо-складський комплекс (5094 м2, м. Севастополь), запустило найновіші фасувальні лінії, а сьогодні знову інвестує у сучасні технології.

12 вересня 2011 року на виробничо-складському комплексі компанії «Ариол» було завершено установку нового обладнання - адсорбційного осушувача, виготовленого шведською компанією DehuTech AB, який призначений для стабільного підтримання вологості повітря у складських приміщеннях і є лідером у цій сфері.

При виробництві та зберіганні сухофруктів і горіхів вологість повітря - один з основних факторів, які впливають на якість продуктів. Так, не упаковані горіхи при зберіганні можуть набирати вологу й, через ймовірний ріст плісняви й бактерій, втрачати свої корисні властивості та якісні характеристики. Ось чому у горіховій групі стабільне підтримання вологості повітря вкрай важливе.

Окрім виробництва фасованої продукції ТМ SantaVita, компанія пропонує сухофрукти й горіхи цієї торгової марки у якості сировини для кондитерської і молочної промисловості, де надзвичайно високі й часто індивідуальні вимоги до якості інгредієнтів. Використання ж нової установки дозволяю виконати замовлення з максимально точно заданими параметрами вологості, похибка яких не більше 1%.

На сьогодні «Ариол» - єдиний імпортер і виробник сухофруктів і горіхів в Україні, який встановив обладнання для стабільного підтримання вологості повітря. Тим самим компанія досягла значної конкурентної переваги, адже впровадження нової технології створює ідеальні умови для зберігання продукції, що відповідають міжнародним стандартам якості.

Анатолій Вус, генеральний директор компанії «Ариол»: «Ми, як компанія – лідер ринку, ставимо перед собою такі завдання: створення високих стандартів якості, формування культури ведення бізнесу, - задаючи при цьому загальну динаміку усьому ринку. Кожен крок нашої компанії спрямований на те, щоб ми могли запропонувати як кінцевому споживачеві фасованої продукції ТМ SantaVita, так і молочним, хлібопекарським і кондитерським підприємствам, які використовують нашу продукцію у якості інгредієнта, винятково якісний продукт зі стабільними параметрами, що не відрізняються від партії до партії. Для нашого ринку це надзвичайно актуальна і складна задача, проте, як доводить наш досвід, цілком досяжна».

«Якісний і безпечний — не зовсім ідентичні поняття, і сьогодні споживачеві вже недостатньо того, щоб товар був просто безпечним, - говорить керівник департаменту контролю якості групи компаній Fozzy Group Юрій Кузьмін. - Тому виробники мусять постійно розвиватися й удосконалюватися, забезпечуючи покупців кращим за пропонованою ціною продуктом. Компанія «Ариол» є для нас одним із головних партнерів у категорії горіхів і сухофруктів, оскільки постачає у мережу продукцію ТМ SantaVita, а також виготовляє товари під нашою власною торговою маркою «Премія». Такі інвестиції компанії в обладнання для удосконалення якості продукту ще раз підтверджують, що ми працюємо з правильним партнером, котрому – як і нам – небайдужі покупці».

Довідка:
«Ариол» - найбільший український імпортер і виробник сухофруктів і горіхів під ТМ SantaVita. Високотехнологічний виробничо-складський комплекс компанії загальною площею 5094 м2 і потужністю близько 232 тонн продукції на місяць є найбільшим в Україні. Комплекс був спроектований і побудований саме з урахуванням специфіки виробництва і зберігання сухофруктів і горіхів, він устаткований найновішим технологічним обладнанням з сортування і фасування продукції. У листопаді 2010 року сухофрукти й горіхи ТМ SantaVita отримали визнання споживачів і були відзначені нагородою «Вибір року 2010».

12.09.2011 11:40
SantaVita в соцсетях