Где купить
Поиск
Здоровому способу життя – здорові продукти

Мода на здоровий спосіб життя стрімко набирає оберти у всьому світі. Наш Севастополь не виняток. Більш того, у цьому питанні він на крок попереду інших міст країни – тримає марку культурної південної столиці! І якщо для когось пробіги «За здоровий спосіб життя» – подія, то для нас, севастопольців, це давно вже звичне явище. А ще у нашому місті працює компанія «Ариол», яка виробляє сухофрукти та горіхи під ТМ SantaVita і має девіз «Сухофрукти для здорового способу життя!». Найкращі сухофрукти та горіхи України за результатами міжнародного конкурсу «Вибір року». Засновник марки, її ідейний натхненник – директор компанії «Ариол» Анатолій Вус, з яким нам вдалося поспілкуватися, як виявилось, сам переконаний прихильник здорового способу життя.

- Анатолію Олександровичу, вас сміливо можна назвати обличчям марки SantaVita. И не лише тому, що ви дали згоду особисто рекламувати свою продукцію, але й через те, що девіз вашого життя за духом близький до девізу марки. І це ж не випадково?

- Так. Не випадково. Я не люблю і, щиро скажу, не хочу займатися тим, що не збігається з моїми принципами. Говорити про здоровий спосіб життя і дотримуватися здорового способу життя – не завжди те саме. Для мене здоровий спосіб життя – поняття, на порядок ширше відмови від шкідливих звичок. Здоровий спосіб життя – це здоровий глузд, спорт, активний відпочинок, здорове харчування і, нарешті, це та корисна справа, яку людина обирає. Отже мій вибір – виробляти здорові продукти харчування – дійсно не випадковий. До речі, це й стало головним аргументом у моєму рішенні особисто взяти участь у рекламній кампанії SantaVita. Це справді здорові продукти, які я люблю і якими щиро пишаюся. А щодо спорту... він давно вже частина мене. Із задоволенням граю у футбол. А ще багато плаваю. Коли тепло – у морі, взимку – у басейні. Ну а найголовніше – намагаюсь, як зараз кажуть, мислити позитивно.

- І все ж таки, чому ви вирішили самі рекламувати свою продукцію?

- Спочатку я відмовився. Але мої співробітники навели мені залізний аргумент, встояти перед яким я не міг: «Ви нагороду отримували – вам за неї і відповідати». Відповідальність – це слово стало для мене вирішальним. А оскільки саме на мені лежить відповідальність за якість нашої продукції, я вирішив оголосити це публічно. Тим більше що дійсно пишаюся виробництвом, яке створював з нуля. Окрім того, це прекрасна нагода особисто подякувати українським прихильникам нашої продукції за їхній вибір. Адже тільки завдяки їм SantaVita отримала нагороду на «Виборі року».

- Ваші сухофрукти визнані найкращими в Україні. Що, на ваш погляд, стало головним критерієм такої оцінки?

- Безумовно, це висока якість SantaVita. Ну і, звичайно, смак. Співробітники наші сухофрукти так і називають – «корисні цукерки». І це дуже влучне визначення. Вони не менш смачні, але при цьому у сто разів корисніші. Адже, коли йдеться про правильне харчування, без сухофруктів і горіхів не обійтися. І це не лише моя точка зору, так вважають фахівці. На їхню думку, середня норма споживання сухофруктів має складати не менше чотирьох кілограмів на людину на рік, а горіхів – три з половиною. На жаль, в Україні ці показники не перевищують одного кілограма. Поки що… Хоча, з іншого боку, нам є до чого прагнути.

- Анатолію Олександровичу, у чому секрет якості вашої продукції? Чи це секрет?

- Насправді секрет простий. По-перше, це сумлінне дотримання правил на кожному етапі виробництва. І, по-друге, постійне інвестування у нові технології. На якість продукції SantaVita впливає декілька ключових факторів: висококласна сировина й оптимальні умови зберігання. Сировину ми ретельно відбираємо ще на етапі закупівлі. Що ж до зберігання, то навіть найякісніші сухофрукти й горіхи швидко псуються, якщо не дотримувати певної вологості та температури повітря. Тому для компанії стало великою подією завершення у вересні цього року на нашому виробничо-складському комплексі встановлення нового шведського обладнання, здатного стабільно підтримувати потрібну вологість. Використання нового устаткування створило дійсно ідеальні умови для зберігання сировини, значно подовжило його термін без найменшої шкоди для якості.

- А ви самі любите сухофрукти?

- Я найвідданіший їхній фанат. А якщо серйозно, то, звичайно, люблю, інакше не зміг би займатися цією справою. Скажу більше: вся наша компанія їх любить. Можливо, таке ставлення – ще одна складова успіху SantaVita. І зрештою, як їх можна не любити?! Адже для тих, хто дотримується активного способу життя, вони незамінні. Їх зручно брати у похід, вони ідеальні для перекусу у дорозі, в офісі… Поживно, смачно, корисно. Вам, наприклад, відомо, що у сухофруктах міститься більше біологічно активних речовин, ніж у свіжих фруктах?

- Не знала про це. Дійсно – відкриття… І дуже актуальне, особливо напередодні зими, коли людський організм відчуває дефіцит вітамінів. Анатолію Олександровичу, цього року ви знову вирішили взяти участь у конкурсі «Вибір року». Як гадаєте, переможете?

- Відверто? Дуже хвилююся. Адже тримати марку завжди складно. Я, звичайно, сподіваюся на краще. Тим більше що це буде перемога не лише нашої компанії, але й нашого Севастополя. Нехай невелика, та все ж таки... Правда, яким би не був результат, зупинятися на досягнутому не збираюся. Планів багато, але здорової енергії для їх реалізації ще більше. Ну а раптом що – допоможуть наші чудові сухофрукти. Як-то кажуть, не первина…


Джерело: Слава Севастополя від 7 листопада 2011, №184 (23591)
Автор: Ігор Долгополов
07.10.2011 11:13
SantaVita в соцсетях