Як повідомив директор по стратегічному плануванню і розвитку бізнесу ТД Santavita Микола Мельник, завод є частиною нового логістичного комплексу класу B+. За його словами, інвестиції в будівництво першої черги комплексу склали $3,5 млн. Також Santavita почала будівництво другої черги логістичного комплексу. По власним оцінкам, імпортер сухофруктів і горіхів торговий дім Santavita займає 35% ринку фасованих сухофруктів. Завершення будівництва і введення в експлуатацію другої черги комплексу заплановані на 2009 р. «Дата закінчення будівельних робіт і введення в експлуатацію заплановані на жовтень-листопад 2009 г.», - відзначив пан Мельник.
Він уточнив, що компанія має намір здавати складські приміщення в оренду. За словами експертів, імпорт сухофруктів займає 95% даного ринку. Сухофрукти постачаються в Україну з 17 країн світу. Найкрупніші постачальники сировини — Туреччина і Іран. Виробництво аналога товару, що імпортується, в Україні практично відсутнє, оскільки навіть ті фрукти і ягоди, які зростають у нас, сушити просто невигідно. Сушка в Україні обходиться в суми на рівні оптових цін імпортерів, що робить українські сухофрукти неконкурентоздатними. Традиційно найпопулярнішими серед всіх товарів групи залишаються родзинки, які займають 16,7% всього об'єму продажів. Також в трійці лідерів курага з долею 14,8% і чорнослив із долею 10,8%.
Ринок сухофруктів динамічно і нестримно розвивається. За останні декілька років він виріс, по різних оцінках, на 22-25%. Ще експерти говорять про посилювання конкуренції в секторі. Фінансова криза також відбилася і на ринку горіхів і сухофруктів. Деякі компанії закрилися, а інші припинили виробництво.
Зокрема, зупинила виробництво одеська компанія «Фрут-сервіс». Як повідомив представник підприємства, на даний момент обидві фабрики зупинили виробництво. «Можливо, запустимося вже наступного року», - сказав він.
На думку експертів, виходити з бізнесу, перш за все, будуть компанії, для яких сухофрукти непрофільний бізнес. В той же час ринок плавно переходить у руки спеціалізованих підприємств. Наприклад, Santavita відмовилася від рітейла і дистриб'юторського бізнесу у Криму, зайнявшись виключно горіхами і сухофруктами.