Где купить
Поиск
SantaVita - сухофрукти для здорового способу життя

Вчені вже давно довели, що більшість хронічних захворювань людина набуває із-за невірного, незбалансованого харчування. А в осінньо-зимовий період наш організм отримує ще і додатковий стрес через нестачу вітамінів. Як же зберегти своє здоров'я? Відповідь на це питання знайшли ще в древньому Китаї, Індії і Греції. Мудреці сходу визначили, що сухофрукти і горіхи є кращим стимулятором здоров'я. Сухофрукти не лише містять весь набір мінералів і вітамінів, необхідних організму, але і засвоюються ним набагато краще і повноцінніше свіжих фруктів.
Про виробництво корисних для здоров'я продуктів, про торгівельну марку «Santavita» і її конкурентних перевагах, про севастопольську компанію, що зайняла лідируючі позиції на українському ринку сухофруктів, ми розмовляємо з генеральним директором ТОВ «Ариол», Анатолієм Олександровичем Вус.

- Анатолій Олександрович, сьогодні компанія «Ариол» є найбільшим імпортером і виробником сухофруктів в Україні. Розкажіть, як формувалася компанія і чому саме сухофрукти?
- Буквально минулого тижня ООО «Ариол» відзначив 9-ліття компанії. Імпортом сухофруктів і різних продовольчих товарів першої необхідності ми почали займатися ще у середині 90-х років. Докладно вивчивши тенденції розвитку продовольчого ринку України, ми зробили свій вибір на користь сухофруктів. З одного боку дуже корисний для здоров'я продукт, з іншого - величезні перспективи в освоєнні ринку. Ще одна перевага для рідної севастопольськї фірми—мінімізація транспортних витрат за наявності торгівельного порту.

- Анатолій Олександрович, яку продукцію випускає компанія «Ариол»?
- Сьогодні наша продукція добре відома в Україні і за кордоном під торговою маркою Santavita. Починаючи бізнес з імпорту горіхів, вагових і фасованих сухофруктів турецького виробництва, ми незабаром визначили основний сегмент споживачів нашої продукції—люді, які прагнуть вести здоровий спосіб життя. Провівши аналіз ринку, наших можливостей і перспектив ми організували власне виробництво по розфасовці сухофруктів і горіхів, розробили ТМ Santavita. Під цією популярною сьогодні торгівельною маркою випускається найбільший в Україні асортимент продукції від ізюму, кураги, екзотичних фруктів і цукатів (фініки, банани, кокос, папайя), до широкого набору міксів з фруктів і горіхів. Така ж широка лінійка і по горіховій позиції: волоський горіх, фундук, кеш’ю, мигдаль, фісташки, арахіс. Ми зробили для споживача барвисту зручну упаковку продукції ТМ Santavita, яка так само має чимале прозоре віконце, через яке покупцю добре видно вміст і якість упакованого продукту. На сьогодні компанія «Ариол», єдина в Україні яка має міжнародний сертифікат управління якістю ISO 9901:2000.

- Розкажіть про організацію виробництва і систему контролю якості.
- Окрім дня народження компанії у нас недавно сталася і ще одне знаменна подія - в Севастополі відкрився новий сертифікований високотехнологічний виробничо-складський комплекс по випуску продукції під ТМ Santavita. І я можу з упевненістю сказати, що на сьогодні такого другого комплексу в Україні немає. Загальна площа комплексу 5094 м. кв., а його загальна продуктивність складає близько 232 тонн продукції в місяць. Контроль якості сировини проходить на всіх етапах виробництва, починаючи з контролю при відвантаженні товару в порту Туреччини, прийому його на склади, сортуванням при виробництві і закінчуючи лабораторним висновком про якість. Продукція для лабораторного аналізу відбирається з кожної партії товару. Також у нас є ще одна дієва - моральна складова нашої системи контролю якості: я завжди говорю працівникам виробництва - пам’ятайте, що завтра нашу продукцію, на полицях магазинів купуватимуть ваші діти, рідні і близькі. Ми повинні пишатися кожною одиницею випущеної продукції і таким чином формувати довіру до нашого продукту в цілому. Крім того, якість продукції залежить ще й і від того, з яким настроєм працює людина. Якщо у неї гарний настрій, то це означає, що і споживач відчує радість і позитивну енергетику від нашого продукту повною мірою. Саме тому ми і намагаємося створити в комплексі найкомфортніші умови для роботи і повноцінного відпочинку співробітників. У перспективі з будівництвом другої черги комплексу проектом передбачена і стаціонарна їдальня.

- Анатолій Олександрович, які плюси для Севастополя несе ваш виробничий складський комплекс?
- По-перше, це нові високооплачувані робочі місця з повним соціальним пакетом, по-друге, додаткові податкові надходження до міського бюджету; участь підприємства в розвитку інфраструктури міста; можливість залучення іноземних інвестицій і баг. ін. Крім того, торгівельна марка, що випускається у Севастополі, відома далеко за межами України - це ще і престиж самого міста.

- Скажіть, наскільки ви відчули вплив кризи і, як з ним справляєтеся?
- Оскільки ми працюємо з імпортом, то основні негативні явища, більшою мірою виявилися із-за різкого коливання курсу валют. У цих умовах ми провели оптимізацію витрат по транспорту і в системі управління, але підвищення ціни на продукцію уникнути при такому стрибку курсу не вдалося. Проекти по розширенню виробництва (будівництву нових потужностей) ми зберегли. Безумовно, зіткнулися зі зниженням купівельного попиту, проте, це питання ми досить давно і успішно вирішуємо через впровадження нових видів продукції, розширення асортименту, оптимізацію роботи дистриб'юторської мережі. Наприклад, сьогодні, окрім Туреччини, ми маємо прямі постачання сухофруктів з Ірану, Чилі, В'єтнаму, Тайланда. Найближчим часом буде запущений проект по виробництву абсолютно нових видів продукції для переробної галузі.

Джерело: Слава Севастополя від 17 лютого 2009, №28 (22944)
Автор:Ігор Долгополов
17.02.2009 18:37
SantaVita в соцсетях