Где купить
Поиск
TM SantaVita – гордість Севастополя
20 листопада 2010 року у Національному палаці мистецтв «Україна» відбулася ювілейна церемонія нагородження переможців Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року - 2010» в Україні. Було відзначено 70 провідних українських і зарубіжних компаній, чиї товари незалежне журі та споживачі визнали кращими. У номінації «Кращі сухофрукти та горіхи» перемогу отримала продукція севастопольського виробника - TM SantaVita.
 
Про конкурс, про виробництво найбільш корисних і якісних продуктів ми говоримо з генеральним директором ТОВ «Ариол» Анатолієм Вус.
 
 - Анатолію Олександровичу, як проходив конкурс і що значить для вас перемога у ньому?
 
 - «Вибір року» - це один з найпрестижніших міжнародних конкурсів, де визначають кращі торгові марки за якістю продукції та уподобаннями споживачів на українському ринку. У межах попереднього відбору номінантів група спеціалістів проводила комплексну експертну оцінку близько 10 різних торгових марок сухофруктів і горіхів. Розглядалися, у першу чергу, якість продукту, маркетингові заходи по його просуванню на ринку, а також багато іншого. Паралельно маркетинговим агентством TNS (Taylor Nelson Sofres Ukraine) було проведено дослідження серед споживачів щодо популярності продукції тієї чи іншої торгової марки. Можна сказати, що «Вибір року» - це і знак якості, підтверджений багатьма незалежними експертами, і знак народного визнання продукту, торгової марки.
 
«Вибір року» - серйозний і авторитетний конкурс: щороку у ньому беруть участь торгові марки, що стали справжніми брендами як в Україні, так і у світі. Тут дуже велика конкуренція виробників, якості продукції та її популярності у споживачів. Те, що наша продукція отримала вищу відзнаку якості в Україні, - це величезна перемога не лише підприємства «Ариол», що виробляє горіхи та сухофрукти під ТМ SantaVita, але й усього Севастополя. Вперше за десять років існування одного з найпрестижніших міжнародних конкурсів якості перемогу здобула продукція, виготовлена у Севастополі. 
 
Для нашої компанії цей конкурс важливий ще й тому, що він засвідчив правильність курсу підприємства на створення якісного і, головне, корисного продукту. Нам приємно, що, купуючи горіхи та сухофрукти, величезна кількість людей у всій Україні віддає перевагу продукції під ТМ SantaVita.
 
- Анатолію Олександровичу, виробництво – це один із найбільш складних і капіталомістких видів бізнесу. Розкажіть докладніше про його організацію.
 
- Компанія «Ариол» імпортує горіхи й сухофрукти вже більш ніж 15 років. Зараз ми лідери в Україні і забезпечуємо більше 40 % ринку горіхів і сухофруктів. У 2009 році у Севастополі ми ввели в експлуатацію високотехнологічний виробничо-складський комплекс із випуску продукції ТМ SantaVita. На сьогодні це найбільший в Україні комплекс такого типу загальною площею 5094 м2 і потужністю близько 232 т продукції на місяць. Комплекс було спроектовано і збудовано з урахуванням усієї специфіки зберігання і виробництва сухофруктів і горіхів, він устаткований найновішим технологічним обладнанням із сортування і фасування продукції.
 
- Яку продукцію ви випускаєте і які її конкурентні переваги?
 
 - Під ТМ SantaVita випускається найширший асортимент продуктів, створених для споживачів, які дотримуються чи намагаються дотримуватися здорового способу життя. Наша продукція – це горіхи (волоський, кедровий, арахіс, кеш’ю, фундук, фісташки, мигдаль), сухофрукти (родзинки, чорнослив, курага, інжир, фінік, в’ялені банани та ін.). а також різноманітні асорті з них.
 
Конкурентна перевага продукції ТМ SantaVita – це насамперед висока якість продукту, яка постійно контролюється незалежною лабораторією Держстандарту, а також власною лабораторією, де відстежуються якісні характеристики на всіх етапах виробництва. Для виробництва товарів під нашою торговою маркою використовується продукція винятково від провідних світових виробників, а також застосовуються сучасне фасувальне обладнання й екологічно чисті пакувальні матеріали. Європейський дизайн упаковки з прозорим віконечком дозволяє нашим споживачам побачити продукт ще до здійснення покупки і оцінити його якість.
Серйозною конкурентною перевагою є і те, що ми імпортуємо продукцію за прямими контрактами зі світовими лідерами і постачальниками сухофруктів і горіхів, а це значить, завжди маємо у своєму розпорядженні найсвіжішу сировину.
 
Ми постійно прагнемо йти у ногу з часом і керуємося трендами, створюючи нові смакові гами, по-різному поєднуючи сухофрукти, цукати та горіхи. І нам приємно, що севастопольці, як ніхто інший, люблять продукцію ТМ SantaVita: про це свідчить високий рівень продажів саме у Севастополі.
 
- Анатолію Олександровичу, у минулій нашій розмові ви говорили, що ніколи не прагнули брати участь у конкурсах. Що ж вас надихнуло взяти участь у «Виборі року -- 2010»?
 
- Це, безумовно, авторитет конкурсу і високий рівень його організації, максимальна прозорість і чесність його проведення, засвідчені незалежною аудиторською компанією Deloitte&Touche. А ще останнім часом багато хто з наших партнерів висловлював подив із приводу того, що лідер українського ринку сухофруктів і виробник продукції, гідної європейського визнання, досі не відзначений престижними нагородами. Ми вирішили цей недолік виправити.
 
Скажу по секрету, що участь у цьому конкурсі має багато позитивних аспектів для підприємства. Незалежні експерти не лише гідно оцінили нашу продукцію, але й провели масштабні дослідження ринку сухофруктів і споживацьких уподобань. Ці дані ми обов’язково будемо використовувати у подальшій роботі з оптимізації діяльності підприємства і структурування ринку збуту нашої продукції.
 
- Чого б ви хотіли побажати севастопольцям у новому році?
 
- Стабільності, гарного настрою і здоров’я! А щодо ТМ SantaVita, то ми й надалі будемо радувати вас незмінною якістю і різноманітними новинками.
 
- Дякую за розмову.

 

Джерело: Слава Севастополя від 17 грудня 2010, №238 (23398)
Автор: Ігор Долгополов
17.12.2010 17:13
SantaVita в соцсетях