Где купить
Поиск
Компанія «Ариол» взяла участь у програмі соціальної адаптації дітей з дитячих будинків

6 червня 2012 року у виробничо-складському комплексі компанії «Ариол» (виробник фасованих сухофруктів і горіхів ТМ SantaVita) було проведено екскурсію для дітей севастопольського дитячого будинку № 2.

На переконання вихователів дитячого будинку, які організовують відвідування міських підприємств, такі екскурсії сприяють соціальній адаптації дітей у сучасному світі.

Під час заходу дітей ознайомили з повним циклом виробництва. Розповідь про підприємство і його продукцію перетворилася на захоплюючу подорож, що почалася з історії про далекі країни, де закуповують сировину, і про те, як кожен продукт опиняється на складі. Гостям показали, як зберігаються сухофрукти й горіхи, а також продемонстрували роботу вантажно-розвантажувальної техніки. Дітей вразили розміри складського приміщення. Але найбільше гостям сподобалося спостерігати за роботою фасувального обладнання на етапі формування упаковок із готовою продукцією та її пересування конвеєром. Тут діти, особливо хлопці, зі щирим інтересом ставили питання, намагаючись розібратися у роботі механізму, що дуже тішило як вихователів, так і працівників підприємства «Ариол». Дівчат же більше зацікавила екскурсія офісними приміщеннями, де дітей знайомили з різноманітними професіями, завдяки яким готова продукція опиняється на полицях супермаркетів.

Після заходу компанія «Ариол» організувала солодкий стіл для юних гостей, а також частування сухофруктами й горіхами ТМ SantaVita. Крім цього, співробітники компанії підготували для дітей цікаві конкурси, переможці яких були нагороджені призами. І звичайно ж, без подарунків не залишився ніхто: кожного гостя чекав смачний і корисний набір із сухофруктів і горіхів, який особисто вручав Генеральний директор компанії Анатолій Вус.

«Подібні заходи для дітей ми намагаємось організовувати регулярно, – каже заступник директора з соціальної роботи севастопольського дитячого будинку № 2 Наталія Шапошнікова. – Проте стільки позитивних емоцій було вперше, наші вихованці ще довго ділилися враженнями від екскурсії. Особливо їм сподобалося, що все розповідали дуже просто й цікаво. Та що говорити про дітей, коли навіть вихователі були здивовані, побачивши рівень підприємства. Найперше вразила чистота, яка просто таки межує зі стерильністю. Масштаби підприємства і самовіддане ставлення керівника до нього не залишили байдужим нікого. Ми щиро вдячні за увагу, якою було оточено наших вихованців».

Анатолій Вус, Генеральний директор компанії «Ариол»: «Коли до нас вперше звернулися з проханням провести дітям екскурсію по заводу, ми змушені були тимчасово її відкласти: надзвичайна завантаженість виробництва напередодні Великодня не дозволила би присвятити дітям стільки уваги й часу, скільки б нам хотілось. Я розумів, що просто поводити вихованців дитячого будинку по території – це значить нічого для них корисного не зробити. Наразі ми з моїм колективом намагалися викликати у дітей прагнення до самостійного життя і сподіваємося, що в нас це вийшло. Також щиро віримо, що знайомство з різноманітними професіями підвищить мотивацію до навчання і трудової діяльності. Бо ж, цілком можливо, серед цих дітей уже підростають кадри для нашого підприємства».

08.06.2012 10:31
SantaVita в соцсетях